2.31
2.83
0.00

Müge Anlı sinir krizi geçirdi

Müge Anlı sinir krizi geçirdi

Müge Anlı'nın programına katılıp oğlunun kaybolduğu söyleyen Dilber, oğlunu arama çalışmalarına katılmıştı. Ama...


29 Mayıs 2009 18:03
font boyutu küçülsün büyüsün


Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde, 6 yaşındaki Muhammed Fırtına'nın 3 gün önce bir tarlada cesedinin bulunmasıyla ilgili gözaltına alınan ve aralarında çocuğun annesinin de bulunduğu 6 kişi tutuklandı.

Polisteki sorgularında, çocuğun, annesi ile Kemal Ermiş'i ilişki sırasında gördüğü için dövülerek öldürüldüğünü ve cesedin de battaniyeye sarılarak, tarlaya bırakıldığını söyledikleri bildirilen, anne Dilber Fırtına, Kemal Ermiş, K.S, Fadime Sezer, Kadir Sezer ve Sinan Gök, Çorlu Adliyesine yoğun güvenlik önlemleri altında getirildi.

Şüpheliler, Cumhuriyet Savcı tarafından tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildi. 6 şüpheli, mahkeme tarafından ''nitelikli ve kasten öldürme'' suçundan tutuklandı.

Tutuklanan anne Dilber Fırtına, Kader Sezer, Fadime Sezer ve K.S. Tekirdağ Cezaevine, Sinan Gök ile Kemal Ermiş ise Silivri L Tipi Cezaevine konuldu.

OLAY

Çorlu'da 14 Nisan 2009 tarihinden beri kayıp olan 6 yaşındaki Muhammet Fırtına'nın cesedi, 3 gün önce Nusratiye Mahallesi Kumluca mevkisinde çürümüş halde bulunmuş ve anne Dilber Fırtına, cesedin kendi çocuğuna ait olduğunu giysi ve ayakkabılarından teşhis etmişti.

Polis tarafından yapılan soruşturmada, anne Dilber Fırtına ile 5 kişi gözaltına alınmışlardı. Şüphelilerin ilk gün çelişkili ifadeler vermeleri üzerine polis, 2 gün ek süre alarak, sorgulamayı sürdürdü.
Bu arada, anne Dilber Fırtına, ulusal yayın yapan bir TV kanalının sabah programına günlerce çıkarak, çocuğunun bulunması için yardım istemişti.

İLK GÜNDEN BERİ ÇELİŞKİLİ KONUŞTU

Psikologların, Emniyet mensuplarının saatlerce dil döktüğü anne, sürekli "Çocuğun kaybolmasıyla ilgili bir şey bilmiyorum" diyordu.

ATV'de yayınlanan Müge Anlı'nın sunduğu Tatlı Sert Programı'na katılıp oğlunun kaybolduğu söyleyen Dilber, kapı önünde oynayan oğlunun kaybolduğunu iddia ederek polise başvurmuş ve ardından oğlunu bulmak için başlatılan arama çalışmalarına katılmıştı. Ancak anne Dilber Fırtına'nın çelişkili açıklamaları ilk andan itibaren herkesin kafasını karıştırmıştı.

ANLI SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ

Muhammet'in ailesini konuk eden ve olayı çözmeye çalışan Müge Anlı Muhammet Fırtına'nın katilini duyunca fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.

Muhammet'in annesi Dilber Fırtına tarafından öldürüldüğü haberi Anlı'ya ulaştığında ünlü sunucu sinir krizi geçirdi.

ATV Habere konuşan Anlı "O kadar üzgünüm ki adeta kahroldum sadece onu söyleyebilirim. Anne çok yalan konuşuyordu ve bu yalanlarının hep bir nedeni olmalıydı" dedi.

Sabah








Bu haber 16,442 defa okundu.





Yorum ekleYorum ekle


Yorumlar (8)
  • maviş / 3 Şubat 2010 18:50

    ?

    annesimi öldürmüş çocugu nasıl ya çocugum kayıp diye gittii ama aslında kendisii mi öldümüşş ayy yazık ya
  • eda sevil / 26 Ocak 2010 10:54

    mügfe abla sinirlenme

    o salak dilberi insan bir kaşık suda boğmak ister
    müge abla sinirlenme tatil olduğunda seni izliyorum
  • aysun yıldızhan / 3 Temmuz 2009 11:27

    pislik katil

    böle bseyi kesinlikle mantığım almıyor.böyle anne olmaz olsun.bir zevk uğruna 9 ay karnında taşıdığı çocuğunu nasıl böyle bir vahşele katleder.pis cani.ama Allah büyük elbet cezasını alacaksın.sen gbi kansızları assak bile ne fayda giden geri gelmiyo...
  • hava Dost / 8 Haziran 2009 14:40

    cani

    o dilber denilen vahşi yaratığın insanların gözleri önünde eziyet ediler ek idam edllmesi gerekiyor.öyle bir kişiye bırakın anne dameyi insan demeye bile dilim varmıyor.allah belasını versin.
  • simge canatan / 7 Haziran 2009 01:05

    müge anlı özür dile..

    mgü anlı konyadaki beyzanınn ailesini rehin aldığınıza dair iddialarla konya çalkalanıyor.hala sizden ses seda yokk..neden acaba...yardımcınız reyhan ile görüşseniz diyorum...basın bu işin peşinde...konya halkı konuyu uzatacak
  • sema daner / 6 Haziran 2009 00:18

    semadanerkonya@hotmail.com

    konya da da sinir krizi geçiren mağdur bir aile var, sadece müge hanım geçirmiyor sinir krizi.okuyun..bir haber:Konya'da 4 yaşındaki kayıp kızı Beyza'nın boğularak öldürülmesi olayının ardından bir medya skandalı yaşandığı iddia edildi.

    Küçük torununu bulmak umuduyla İstanbul'a gelerek bir televizyon programına katılmaya hazırlanan dede Ethem Yenice, torununun acı haberinin ilk önce kendisine verildiğini, ancak katılacağı programın yetkililerinin anlaşma yaptıkları için kendilerini bırakmadığını iddia etti.

    Kızıyla birlikte torununu bulmak umuduyla İstanbul'a bir televizyon programına katılmaya giden dede Ethem Yenice, torunlarının bulunduğu haberini aldıktan sonra program sorumlularının kendilerini bırakmadığını iddia etti.

    Yenice, "İstanbul'da Müge Anlı'nın TV programına katılmadan önce gece saatlerinde Konya Emniyet Müdürlüğü'nden bana telefon geldi. Telefondaki Cinayet Büro Amiri, kızımızın bulunduğunu ve geri dönmemiz gerektiğini söyledi. Ben de program sorumlularına durumu söyledim. Bana 'Bunlar şişirme haberler' diyerek bizi göndermediler. Yayından sonra tekrar bana telefonlar gelince, programcılara, 'kayınpederim çok hastaymış, gitmem lazım' diyerek yalan söyledim. Bizi yine göndermediler. Hatta yanımda bulunan eşim ve kızım ağlayarak gitmek istediklerini söyledi. Onların sanırım göndermeme sorunu yayın problemi ve masraf yaptık düşüncesiydi" dedi.

    Müge Anlı, geçtiğimiz hafta Çorlu'da 45 gün önce ortadan kaybolan 6 yaşındaki Muhammet'in, annesinin yasak ilişkisine şahit olduğu için dövülerek öldürüldüğünün belirlenmesi üzerine sinir krizleri geçirmişti. Zira talihsiz çocuğun annesi haftalarca Müge Anlı'nın programına çıkıp oğlunu aramış, Anlı da olayın aydınlanması için çaba göstermişti...

    kanaldhaber


  • seçgül çetin / 30 Mayıs 2009 20:04

    dilber

    aynen bende evde sinir krizi geçirdim o kadının asılmasını istiyorum..
  • ILKNUR KURU / 29 Mayıs 2009 22:37

    MUHAMMETIN KATILI

    YAZIKLAR OLSUN BOYLE ANNEYE HAYVANLAR BILE YAVRULARINA SAHIP CIKIYOR VICDANSIZ DOMUZ KILIKLI KADIN YALANCI SEYTAN KILIKLI INSAN INSALLAH EN BUYUK CEZALARI CEKERSIN CIGERIN YANSIN OYAVRUYA KIYDIN YA VICDANSIZ BIR UCKURUN UGRUNA SENIN GIBILERE YASAMAK HARAM OLSUN





Anket

Başbakan Erdoğan'ın seçilmesi durumunda olası bir 'Başkanlık' sistemini nasıl buluyorsunuz?
  • Ülkenin bölünmesini sağlayacak
  • Memleket için iyi olacak
  • Demokrasinin sonu olacak
  • İç savaşa doğru sürükleneceğiz

En Çok Okunanlar